VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE VE ZJEDNODUŠENÉM PODLIMITNÍM ŘÍZENÍ
Zadavatel:
Město Janovice nad Úhlavou, Harantova 132, 340 21 Janovice nad Úhlavou
Zastoupený: Mgr. Michalem Linhartem, starostou
IČ: 00255611
Telefon: 376 392 295
Fax: 376 382 394
E-mail: mesto@janovice.cz
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA:
„Rekonstrukce stávající infrastruktury ve městě Janovice nad Úhlavou – I.etapa“
Podlimitní veřejná zakázka na stavební práce zadaná ve zjednodušeném podlimitním řízení dle § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění (dále jen „zákon“) na akci „Rekonstrukce stávající infrastruktury ve městě Janovice nad Úhlavou – I.etapa“
V souladu s ustanovením § 38 zákona Vás tímto vyzývám k podáním nabídky a k prokázání splnění kvalifikace na výše uvedenou veřejnou zakázku.
1. Informace o předmětu veřejné zakázky
„Rekonstrukce stávající infrastruktury ve městě Janovice n. Úhlavou – I.etapa“
1.2. Stručný textový popis veřejné zakázky
Plnění veřejné zakázky je:
Jedná se o provedení I. etapy rekonstrukce stávajících inženýrských sítí – vodovodu, kanalizace a veřejného osvětlení v sídlišti nad poštou. Současně dojde k celkovým úpravám komunikací s vybudováním parkovacích míst pro stání osobních vozidel a provedeny nové parkové úpravy kolem domů. Rozsah prací je dán zadávací dokumentací.
1.3. Místo plnění / realizace: Janovice nad Úhlavou
1.4. Kód podle NUTS 0-5: CZ0322
1.5. Kód obce (dle ZUJ): 556394
1.6. Kód hlavního předmětu plnění VZ dle klasifikace CPV: 50230000
2. Identifikační údaje o zadavateli veřejné zakázky
Zadavatel dle §2, odst.1, písm.c): Město Janovice nad Úhlavou
Sídlo: Harantova 132, 340 21 Janovice nad Úhlavou
Zastoupený: Mgr. Michalem Linhartem, starostou
2.1. Jména osob oprávněných za zadavatele jednat (titul, příjmení, jméno): Mgr. Michal Linhart
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Mgr. Michal Linhart
IČO: 00255611
2.2. Telefon: +420 376392295
2.2.1. Fax: +420 376382394
2.2.2. E-mail: mesto@janovice.cz
3. Informace o možnostech vyžádat si zadávací dokumentaci, pokud již není zadávající dokumentace součástí výzvy
3.1. Údaje o místě vyzvednutí zadávací dokumentace
3.1.1 Obchodní firma: Adestik s.r.o.
3.1.2 Ulice: Za Beránkem
3.1.3 Obec: Klatovy
3.1.4 Část:
3.1.5 Stát: CZ
3.1.6 Číslo popisné: 765
3.1.7 Číslo orientační:
3.1.8 PSČ: 339 01
3.1.9 E-mail: adestik@c-box.cz
3.2. Kontaktní osoba pro zadávací dokumentaci
3.2.1. Příjmení a jméno: Ing. Drahoslav Koura
3.2.2. Telefon: 376320025
3.2.3. Fax: 376320025
3.2.4. e-mail:
3.2.5. WWW adresa ZD
3.3. Úhrada nákladů za zadávací dokumentaci:
3.3.1. Výše nákladů (v Kč bez DPH): 2.227,- Kč
3.3.2. Způsob platby: hotově při převzetí ZD
3.5. Lhůta pro vyžádání ZD do Datum: 25.6.2007 Hodina: 15:00
3.6. Lhůta pro vyžádání dodatečných informací k ZD do Datum: 21.6.2007 Hodina: 15:00
3.7. Datum vydávání zadávací dokumentace Datum: 15.6.2007 Hodina: 9:00
3.8. Prohlídka místa plnění: Datum: 15.6.2007 Hodina: 9:00
4. Lhůta pro podání nabídek, včetně adresy, na kterou mají být poslány
Datum 28.6. 2007 Hodina: 11:00 hod
Zadávací lhůta: do 31.10. 2007
Zahájení plnění: 18.7. 2007
Ukončení doby plnění: 10.12. 2007
4.1. Adresa pro podání nabídky
4.1.1. Obchodní firma / název zadavatele/: na adrese zadavatele
4.1.2. Ulice:
4.1.3. Obec:
4.1.4. Část:
4.1.5. Stát: CZ
4.1.6. Číslo popisné:
4.1.7. Číslo orientační
4.1.8. PSČ:
4.2. Osoba přijímající nabídku: podatelna zadavatele
4.3. Jiné upřesňující údaje: pokyny pro zpracování nabídky jsou součástí zadávací dokumentace
4.4. Elektronické podání nabídky: ne
4.4.1 Požadavky na zabezpečení nabídky:
Nabídka musí být zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy a doručena v zapečetěné
obálce s nápisem soutěž – neotevírat! na adresu zadavatele v pracov. dny od 8:00 do 13:00
hod. nebo v termínu uvedeném v čl. 4 (viz ZD)
4.4.2. Požadavek zadavatele na poskytnutí jistoty: není
Číslo účtu pro složení jistoty:
Kód banky:
Variabilní symbol:
Konstantní symbol:
5. Hodnotící kriteria pro zadání veřejné zakázky dle § 78, odst.1, písm.a):
ekonomická výhodnost
5.1.1 Dílčí kritéria: váhy v %:
výše nabídkové ceny doložená položkovým rozpočtem 70
délka záruční doby za provedené dílo 15
smluvní úprava sankčních parametrů při nedodržení termínu dokončení 15
6. Požadavky na prokázání splnění kvalifikace dle § 62 zákona
6.1.1 Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona
6.1.2 Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54, písm. a), b) zákona
6.1.3 Ekonomické a finanční předpoklady dle § 55, odst.(1), písm. a) v min. výši 3 mil. Kč - originál ev. ověř. kopii (odpovědnost za
škodu);
6.1.4 Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona, odst.3, písm. a); odst. 4 předložení certifikátu (originál nebo ověř. kopie)
6.1.5 Předložené doklady budou v originále
7. Jiné:
- Nabídka se podává v českém jazyce
- Variantní řešení zadavatel nepřipouští
8. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit ZŘ v souladu s ustanovením § 84 zákona.
9. Ostatní údaje nutné pro zpracování nabídky obsahuje zadávací dokumentace.
V Janovicích nad Úhlavou 8.6. 2007
Mgr. Michal Linhart, starosta města, v.r.