6386/PKT/2007-PKTM
Č.j.: UZSVM/PKT/5539/2007-PKTM
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Plzeň, Radobyčická 14, 306 04 Plzeň
OZNÁMENÍ
o výběrovém řízení čís. PKT/12/2007 na zjištění zájemce o koupi nemovitosti v katastrálním území Janovice nad Úhlavou
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, jemuž podle § 9 zákona
č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, přísluší hospodařit s níže uvedeným majetkem a podle ust. § 21 a násl. vyhlášky Ministerstva financí č. 62/2001 Sb. o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu
vyhlašuje dne 15. 10. 2007
1. kolo výběrové řízení na prodej dále uvedeného majetku ve vlastnictví České republiky.
Čl. 1
Prodávaný majetek
v k. ú. a obci Janovice nad Úhlavou, zapsaný na LV č. 60000 u Katastrálního úřadu pro Plzeňský kraj, Katastrálního pracoviště Klatovy.
Čl. 2
Popis předmětné nemovitosti
Pozemek se nachází v jižní části intravilánu obce, je rovinný, zatravněný a je přístupný z místní zpevněné asfaltové komunikace. V severní části pozemku se nachází zbytky betonových základů od bývalé kolny.
Čl. 3
Minimální kupní cena
se stanovuje na 30.000,- Kč (slovy:třicettisíckorunčeských)
Čl. 4
Cena nemovitosti dle znaleckého posudku
24.000,- Kč (slovy: dvacetčtyřitisíckorunčeských)
Čl. 5
Účastníci výběrového řízení
1. Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových nabízí předmětnou nemovitost k převodu fyzickým a právnickým osobám. Účastníkem výběrového řízení mohou být fyzické osoby starší 18 let způsobilé k právním úkonům nebo právnické osoby. Účastníkem výběrového řízení na nemovitost mohou být pouze ty osoby, které mohou nabývat nemovitý majetek na území České republiky v souladu se zákonem č. 219/1995 Sb., devizový zákon, v platném znění. S majetkem uvedeným v ust. § 10 zákona č. 219/2000 Sb., nemůže Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových naložit ve prospěch fyzických osob uvedených v ust. § 18 zákona č. 219/2000 Sb.
Čl. 6
Prohlídka předmětné nemovitosti
Prohlídka se uskuteční: dne 25. 10. 2007v době od 9:30 do 10 hod.
Sraz zájemců o prohlídku je u kostela Sv. Jana Křtitele v Janovicích nad Úhlavou v 9:25
Čl. 7
Povinný obsah nabídky učiněné účastníkem
1. U fyzických osob jméno, příjmení, rodné číslo, adresa trvalého pobytu, závazná adresa pro doručování (pouze v případě, že není shodná s adresou trvalého pobytu), popř. telefon nebo fax; u právnických osob přesný název, sídlo, IČ, jméno a funkce statutárního orgánu a závazná adresa pro doručování (pouze v případě, že není shodná s adresou sídla), popř. telefon nebo fax.
2. Nabízená výše kupní ceny, která musí být uvedena číselně i slovně v Kč, přičemž v případě rozdílu mezi číselnou a slovní hodnotou má přednost slovní hodnota. Nabídka, která obsahuje nižší nabízenou výši kupní ceny než je vyhlášená minimální kupní cena uvedená v čl. 3 tohoto Oznámení, nebude zařazena do výběrového řízení.
3. „Prohlášení účastníka výběrového řízení“ dle předepsaného vzoru obsahující mimo jiné souhlas s „Podmínkami výběrového řízení“ a s připraveným zněním kupní smlouvy na prodej předmětné nemovitosti. Prohlášení musí být podepsáno účastníkem (u právnických osob v souladu se zápisem v Obchodním rejstříku nebo v obdobném rejstříku). Vzor Prohlášení obdrží účastník na kontaktní adrese a je též k dispozici na webových stránkách u informace o prodeji předmětné nemovitosti.
4. U právnických osob jako příloha výpis z obchodního rejstříku (originál nebo ověřená kopie ne starší tří měsíců), u právnické osoby, která se nezapisuje do Obchodního rejstříku, doloží tato osoba platný výpis z jiného zákonem stanoveného rejstříku, v němž zapsána je, případně písemnou smlouvu nebo zakládací listinu, která prokazuje vznik právnické osoby, způsob podepisování a případné změny těchto údajů, nebo odkaz na zvláštní zákon, kterým právnická osoba vzniká.
5. Nabídka musí být předložena v českém jazyce a podepsána účastníkem (u právnických osob v souladu se zápisem v Obchodním rejstříku nebo v obdobném rejstříku).
Do výběrového řízení nebude přijata nabídka, která byla předložena po lhůtě stanovené v čl. 10 tohoto Oznámení nebo nesplňuje některé z ustanovení tohoto Oznámení.
Čl. 8
Kauce
1. Nedílnou součástí nabídky je složení kauce ve výši 3.000,--Kč (třitisícekorunčeských) na depozitní účet č. 6015-24728311/0710, VS 307070012, KS 558. Příkaz k úhradě musí obsahovat údaje o příkazci (jméno, příjmení nebo obchodní jméno).
Celá výše kauce musí být připsána na účet vyhlašovatele nejpozději do 2. 11. 2007 včetně. Složená kauce bude v případě výběru nabídky v celém rozsahu započtena do kupní ceny.
2. Neúspěšným účastníkům výběrového řízení bude složená kauce vrácena bez zbytečného odkladu poté, kdy vyhlašovatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, nejpozději do 10ti pracovních dnů od rozhodnutí vyhlašovatele. Pro tyto účely je účastník výběrového řízení povinen písemně včas vyhlašovateli sdělit bankovní spojení (číslo účtu a identifikační kód banky), na které lze kauci vrátit.
3. Kauce se vybranému nabyvateli nevrací, pokud nedojde k převodu majetku na vybraného nabyvatele, a to z důvodů vyvstalých na straně tohoto nabyvatele. Kauce propadá zejména v případě, že vybraný uchazeč odmítne podepsat kupní smlouvu nebo odstoupí z prvního místa. V takovém případě propadá kauce ve prospěch státu.
4. V případě, že nedojde k převodu předmětné nemovitosti na vybraného nabyvatele, bude vyzván k jednání další účastník v pořadí při splnění podmínky stanovené v odst. 2 čl. 1 tohoto Oznámení. Pokud tomuto účastníkovi již byla vrácena složená kauce, je tento povinen ji složit opětovně ve lhůtě stanovené vyhlašovatelem.
5. Kauce bude vrácena, příp. započtena do kupní ceny vždy bez příslušenství.
Čl. 9
Podmínky převodu nemovitosti
V případě, že se vyhlašovatel rozhodne kupní smlouvu s účastníkem, který nabídl nejvyšší kupní cenu, uzavřít, bude mít kupní smlouva náležitosti dle připraveného znění kupní smlouvy na prodej předmětné nemovitosti, která je nedílnou součástí tohoto Oznámení. Od připraveného znění kupní smlouvy je možné se odchýlit pouze po vzájemné dohodě vyhlašovatele a účastníka, který nabídl nejvyšší kupní cenu, přičemž není možné měnit nabízenou výši kupní ceny ani platební podmínky.
Dle ustanovení § 22 zákona č. 219/2000 Sb. podléhá takto uzavřená kupní smlouva schválení Ministerstvem kultury.
Čl. 10
Předání nabídek a kontaktní adresa zadavatele
Nabídky budou přijímány do 2. 11. 2007 včetně.
Nabídky zasílejte na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Plzeň
Odbor Odloučené pracoviště Klatovy
Randova 167/I
339 01 Klatovy
Požadovaný způsob doručení nabídky – osobně nebo poštou v zalepené obálce označené v levém horním rohu nápisem
„Výběrové řízení čís. PKT/12/2007 – k. ú. Janovice nad Úhlavou – NEOTVÍRAT !!!“.
U nabídek doručovaných prostřednictvím pošty je rozhodující datum poštovního razítka.
Na nabídky přijaté po termínu pro přijetí, příp. doručené na jinou než výše uvedenou adresu, nebude brán zřetel.
Čl. 11
Výběr nabyvatele
Termín pro vyhodnocení nabídek: do 9. 11. 2007
Termín pro vyrozumění účastníků výběrového řízení: ve lhůtě 7 pracovních dnů ode dne rozhodnutí vyhlašovatele o výběru nejvhodnější nabídky
Čl. 12
Povinnosti nabyvatele
Čl. 13
Závěrečná ustanovení
1. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo dodatečně měnit podmínky výběrového řízení nebo výběrové řízení zrušit. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené návrhy.
2. Změnu podmínek výběrového řízení nebo jeho zrušení vyhlašovatel uveřejní stejným způsobem, kterým vyhlásil podmínky, včetně lhůt.
3. Účastníci nemají nárok na náhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení.
4. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu a to až do doby podpisu kupní smlouvy ze strany vyhlašovatele.
5. Účastníci výběrového řízení se mohou účastnit otevírání obálek. Termín bude zveřejněn na úřední desce vyhlašovatele ode dne 2. 11. 2007.
Případné další informace, vč. MEMORANDA s podrobnostmi o vyhlášeném výběrovém řízení a s podrobnostmi o nabízeném nemovitém majetku, jakož i Prohlášení účastníka výběrového řízení se bezplatně poskytnou osobám, které projeví zájem, při osobní návštěvě na adrese vyhlašovatele, případně je obdržíte:OP Klatovy, Randova 167/I, 339 01 Klatovy
na telefonním čísle 376 352 401 Ing. Jindra Faustová, e-mail: jindra.faustova@uzsvm.czJUDr. Karel Hála, ředitel ÚP Plzeň